
Rebel Gra Daj Namiar
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena:
44,00 zł
44.00

Opis
Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie.
Na czym to polega?
- Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.
- Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
- Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
- Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
- Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
- W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
- Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
- W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.
- Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.
Dane techniczne
Nr katalogowy | 15427 |
Płeć | Chłopcy, Dziewczynki |
Rodzaj | Rodzinne i towarzyskie, Słowne |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 6 |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 7 lat |
Akcesoria w zestawie | 10 płytek współrzędnych 25 kart współrzędnych 50 kart haseł Klepsydra Instrukcja |
Marka | Brak |
Czas gry | 10 min |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki: